Zobrazeno 1 - 10
of 18 724
pro vyhledávání: '"breakout rooms"'
Publikováno v:
International Journal of Educational Management, 2023, Vol. 37, Issue 2, pp. 465-482.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEM-10-2022-0412
Publikováno v:
Frontiers in Disaster and Emergency Medicine, Vol 2 (2024)
IntroductionThe spread of COVID-19 has posed a significant challenge to educators in the disaster medicine community. While lectures can often be given remotely with little revision, simulations and other workshops can prove more challenging to adapt
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/712220be573c4523aa2da0b9a105dd89
Autor:
Shonagh Douglas
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 31, Pp 1-16 (2023)
The use of breakout rooms is an increasingly used tool in online teaching. This study uses Laurillard’s (2013) Conversational Framework to evaluate the effectiveness of breakout rooms in achieving learning through peer-to-peer dialogue in large-sca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5120bbc3d2584cab8dd0900c004c43da
Publikováno v:
Studies in English Language and Education, Vol 10, Iss 1, Pp 137-154 (2023)
The study aimed at analyzing the effectiveness of assigning students to work in groups using Zoom breakout rooms to enhance their speaking self-efficacy to participate in active learning activities in an online learning context. Thirty-six students o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cbeb42468b9149b788a9cd57ea964479
Publikováno v:
Teaching English with Technology. 22(2):3-26
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1063521
Publikováno v:
Online Learning in Educational Research, Vol 1, Iss 2, Pp 93-101 (2021)
This study aims to determine whether there is an effect of the PBL model assisted by the Zoom Breakout Rooms application on the scientific literacy abilities of the students in Grade X SMA Qur'an Darul Fattah Bandar Lampung on environmental change ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64ed3fd2ed834b4da3c081d28239b679
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Adam Macur, Gregory Michael
Publikováno v:
Journal of Education & Educational Development; Jun2024, Vol. 11 Issue 1, p7-24, 18p