Zobrazeno 1 - 10
of 7 531
pro vyhledávání: '"breaking the glass ceiling"'
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 10, Iss 1 (2024)
This research study adopted a social constructivist worldview to explore the gendered barriers that hinder female leaders’ progression into leadership positions in schools. The study employed a qualitative approach, to delve into the experiences of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d49cb8b5d9594bdbb2f5d3658a62de3c
Autor:
Bustamante A, Salazar Lopez BB, Jones EM, Turk M, Tapia Arellano MF, Treminio S, Rata MJ, Msokera C, Daradkeh H, Barkhordarzadeh AD, Umutoni A, Bautista A, Naidu P, Munabi NCO, Magee III WP, Cote EA, Magee K, Auslander A
Publikováno v:
Journal of Healthcare Leadership, Vol Volume 16, Pp 403-414 (2024)
Atenas Bustamante,1 Barbara Beatriz Salazar Lopez,1,* Emily Marie Jones,1,* Marvee Turk,2 Maria Fernanda Tapia Arellano,1 Sonia Treminio,1 Mikyla Jade Rata,1 Chifundo Msokera,1,3,4 Hebah Daradkeh,1 Ainaz Dory Barkhordarzadeh,5 Alice Umutoni,1
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bdfb0258d55a4b7d9d37eb60a24f5f4b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Seminars in Orthodontics
Autor:
Moraka, Nthabiseng Violet1
Publikováno v:
International Journal of Research in Business & Social Science. Nov2023, Vol. 12 Issue 8, p119-133. 15p.
Autor:
Hosoda, Masahiro, Nagano, Shima
Publikováno v:
Corporate Governance: The International Journal of Business in Society, 2023, Vol. 24, Issue 2, pp. 264-277.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/CG-04-2023-0139
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.