Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"bottom of the pyramid (BOP)"'
Autor:
Purohit, Sonal, Arora, Rakhi
Publikováno v:
International Journal of Emerging Markets, 2021, Vol. 18, Issue 1, pp. 200-222.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJOEM-07-2020-0821
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Central European Review of Economics and Management (CEREM). 5(2):85-118
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966643
Publikováno v:
Journal of Business & Industrial Marketing, 2019, Vol. 35, Issue 10, pp. 1475-1489.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JBIM-01-2019-0042
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Duarte, André Luis de Castro Moura, Macau, Flavio, Flores e Silva, Cristiano, Sanches, Lars Meyer
Publikováno v:
International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, 2019, Vol. 49, Issue 5, pp. 473-491.
Publikováno v:
Innovative Marketing, Vol 14, Iss 2, Pp 35-40 (2018)
Most academic studies in marketing have focused on advanced economies and fast-developing, large emerging markets (Sharma & Lascu, 2018). Until recently, only a few marketing studies have addressed subsistence markets; yet, there are over 4 billion b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42fd0d9551c34c80bac5c8ef886439e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Qualitative Market Research: An International Journal, 2017, Vol. 20, Issue 2, pp. 181-207.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/QMR-07-2014-0056