Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"borich model"'
Autor:
Amy Harder, Lendel K. Narine
Publikováno v:
Advancements in Agricultural Development, Vol 5, Iss 4 (2024)
In this brief article, we discuss the rationale for the Ranked Discrepancy Model (RDM) and best practices. An overview of the history of the RDM and its appropriate usages is offered to create clarity for researchers. We then provide an explanation o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2e1ca9381a74545b7634a158103cbea
Publikováno v:
Advancements in Agricultural Development, Vol 5, Iss 4 (2024)
The purpose of this study was to determine selected Arkansas school-based agricultural education (SBAE) teachers’ perceptions of the importance, ability to teach, inservice needs, and barriers relative to incorporating precision agriculture (PA) in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc3591f9731346e784c50f1e20fc1e3d
Publikováno v:
تعاون و کشاورزی, Vol 9, Iss 35, Pp 81-114 (2020)
The aim of this study was to identify the educational needs of managingdirectors of rural cooperatives in the field of entrepreneurship management bysurvey method. The statistical population of the study consisted of themanaging directors of rural co
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/026f7ccbb4f24e4f941c218daf04e4c1
Publikováno v:
رویکردهای نوین آموزشی, Vol 14, Iss 2, Pp 45-66 (2019)
The purpose of this research was the needs assessment of holding course of parental for women in Kashan based on Borich model and Quadrant analysis. The statistical population included all the women with diploma in Kashan and experts majoring in educ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/702c016032634ca5afde6d3d24f7bc45
Publikováno v:
تعاون و کشاورزی, Vol 6, Iss 21, Pp 1-27 (2017)
This study was conducted in order to assess agricultural applied-scientific modules skills of rural women's cooperatives in Tehran province. The research was descriptive and was implemented through a survey. Using Krejcie and Morgan's (1970) Table a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/699e76832f0348d18d2b19f082666eb1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.