Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"boredom scale"'
Publikováno v:
Transportation Research Interdisciplinary Perspectives, Vol 11, Iss , Pp 100442- (2021)
The COVID-19 pandemic shocked the global society and caused significant disruptions on various levels of economic and social activity, apart from the purely humanitarian and health perspective. International community and national goverments introduc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/373a1d2b1e4147fd9922d9a73bf07fc3
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare; Vol 26 No 3 (2022): Revista Electrónica Educare (September-December); 1-11
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-11
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-11
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Revista Electrónica Educare; Vol. 26 Núm. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setiembre-diciembre); 1-11
Revista Electrónica Educare; v. 26 n. 3 (2022): Revista Electrónica Educare (setembro-dezembro); 1-11
Portal de Revistas UNA
Universidad Nacional de Costa Rica
instacron:UNA
Introduction. Various studies have associated boredom in educational processes with a variety of negative effects. It is believed that boredom is caused by a failure in the environment to fulfill our need for motivation. Many tools (scales) have been
Autor:
Richard Bargdill, Lening Zhang
This research presents the conceptualization of habitual boredom and the development of a scale for its measure. Bargdill suggests that habitually bored individuals experience five overlapping psychological themes: ambivalence, passive avoidance stan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5fb5b8ffa465b0a6a0752cfea25d5681
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revista Electrónica Educare, Volume: 26, Issue: 3, Pages: 370-380, Published: DEC 2022
Resumen Introducción. El aburrimiento en los procesos educativos ha sido asociado en diversos estudios con variedad de efectos negativos. Se cree que el aburrimiento es causado por una falla del entorno para satisfacer nuestra necesidad de excitaci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______622::e267f40bcce5a3087cad8fdb7454bee3
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1409-42582022000300370&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.sa.cr/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1409-42582022000300370&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Consuelo R. Nava, Chiara Mauri
Publikováno v:
Annals of Tourism Research. 89:103213
The paper investigates the extent to which tourists perceive boredom during their winter mountain holiday. The Leisure Boredom Scale (S.E. Iso-Ahola & Weissinger, 1990) was applied to segment tourists on the base of their perceived boredom. An empiri
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.