Zobrazeno 1 - 10
of 22 401
pro vyhledávání: '"books at home."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dacia Maraini, Fiammetta Sabba
Publikováno v:
Bibliothecae.it, Vol 12, Iss 2, Pp 597-602 (2023)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05ce2a50773448508f28e640c3518f80
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The number of books at home is commonly used as a proxy for socioeconomic status in educational studies. While both parents’ and students’ reports of the number of books at home are relatively strong predictors of student achievement, they often
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/22a25ba08c0f4235926e264e1b961f53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The School Review, 1919 Mar 01. 27(3), 219-233.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1078576
Publikováno v:
The School Review, 1919 Apr 01. 27(4), 314-318.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1078473
Publikováno v:
Social Psychology of Education. 25:903-928
The present study investigates the incremental validity of the traditional books-at-home measure and selected extensions (i.e., number of children’s books and number of ebooks) for explaining students’ academic achievement as measured by their ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hansen, Joakim, Stangeland, Elisabeth
The objective is to conduct an RCT targeting whether shared book reading in homes (L1) and in ECEC (L2) improves second-language development in a multilingual sample. The RCT has a naturalistic design, adding no strict scripting to be performed by th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3651377ca637fce0ef85cc9144304e56