Zobrazeno 1 - 10
of 120
pro vyhledávání: '"bloom's revised taxonomy"'
Publikováno v:
Integrative Curricula: A Multi-Dimensional Approach to Pedagogy
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUSAINS, Vol 13, Iss 2, Pp 185-194 (2021)
ANALISIS UJIAN AKHIR KIMIA BERDASARKAN KOMPLEKSITASKOGNITIF TAKSONOMI BLOOM Abstract School exams has been used by teachers to determine the success of students’ learning. This research is aimed to determine the extent of students learning through
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/434e663df386443791b12e298230a0e8
Publikováno v:
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi / Journal of Language Education and Research. 7(2):389-404
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1010878
Autor:
Ali Dabbagh, Alireza Safaei
Publikováno v:
Issues in Language Teaching, Vol 8, Iss 1, Pp 249-277 (2019)
The present study evaluated the learning objectives represented in the recent Iranian nation-wide ELT textbooks, i.e. Prospect and Vision series, and compared them to those in the internationally-published textbook of Four Corners. To this end, Bloom
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76fa3456d3f14fecbfeaf7e5b478d417
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Defne Erdem Mete
Publikováno v:
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi, Vol 0, Iss 40, Pp 33-44 (2018)
It has become undeniable that language learners should be aware of global problems. One of the most serious problems of our globe today is the environmental degradation and education practices should have a contribution to ecological conservation. En
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c900d74eae4c45ecbd5b03b0080b0cea
Publikováno v:
Studies in Second Language Learning and Teaching. VII(2):275-293
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=544723