Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"block release"'
Publikováno v:
Energies, Vol 15, Iss 17, p 6119 (2022)
Compared with oil, natural gas has been the focus of the energy industry in recent years. Renewable energy is the goal and trend of future developments, and it has made considerable progress; however, it has not reached the ideal popularization rate.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa727712c9b54123a77f9924a31fab09
Autor:
Kwandayi, Hardson, Muyambo, Tenson
Publikováno v:
The Independent Journal of Teaching and Learning, Volume: 17, Issue: 1, Pages: 60-72, Published: 2022
The paper observes that nearly all universities in Zimbabwe offer crash academic programmes that are commonly referred to as block release because students attend their face-to-face classes for a short space of time. The Covid-19 pandemic has intensi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1575::37b5fee90044b7d5c32037bdd699c8eb
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2519-56702022000100004&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.za/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S2519-56702022000100004&lng=en&tlng=en
Autor:
Xavier Zunigo
Publikováno v:
Cahiers de la Recherche sur l'Education et les Savoirs, Vol 4, Pp 85-104 (2005)
Studies have shown that block-release training offer more knowledge of working environment than they actually provide technical skills. Although this remains true, this paper explores ways in which the functioning and the constraints of the training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae2f079a596b410e83b40d2eee0f8a5c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samkeliso Chademana Ms
Publikováno v:
East African Journal of Education and Social Sciences; Vol. 1 No. 2 (2020); 158-167
This study sought to establish perceptions of block- release program students on the causes and effects of stress. A qualitative approach and a case study design were adopted. Sixty-three participants, (30 female and 33 male) doing a Master of Educat
Publikováno v:
Teknologi dan Kejuruan, Vol 34, Iss 1 (2012)
The impact of learning schedulling model and achievement motivation to the learning result of motorcycle maintenance student of vocational high school. The purpose of this study to determine differences in learning outcomes among students who are tau
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5020eb6634124025bf8465fa9576cef3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marie-Christine Talbot
Publikováno v:
Revue Phronesis
Revue Phronesis, Institut de recherche sur les pratiques éducatives/Champ social, 2016, 5 (1), pp.4-15. ⟨10.7202/1037190ar⟩
Revue Phronesis, Institut de recherche sur les pratiques éducatives/Champ social, 2016, 5 (1), pp.4-15. ⟨10.7202/1037190ar⟩
Si les éléments de contexte, tels que les politiques sociales ou le monde du travail en mutation, viennent en partie éclairer l’émergence d’un nouveau projet professionnel des éducateurs de jeunes enfants en cours de formation, c’est le pr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6eda1e8ed1d09f1f085c88ca1e213a6b
https://hal-cnam.archives-ouvertes.fr/hal-03355305
https://hal-cnam.archives-ouvertes.fr/hal-03355305
Autor:
Zunigo, Xavier
Publikováno v:
Cahiers de la Recherche sur l'Education et les Savoirs, Vol 4, Pp 85-104 (2005)
De nombreuses enquêtes ont montré que les formations en alternance privilégiaient les apprentissages sociaux au détriment des apprentissages techniques. Si ces analyses restent vraies, nous montrons ici en quoi le fonctionnement et les contrainte