Zobrazeno 1 - 10
of 7 468
pro vyhledávání: '"block programming"'
Publikováno v:
Informatics in Education, Vol 22, Iss 3, Pp 463-498 (2023)
In Education 4.0, a personalized learning process is expected, and that students are the protagonist. In this new education format, it is necessary to prepare students with the skills and competencies of the 21st-Century, such as teamwork, creativity
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9da8d752037476eb3b4c9961b97a998
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agus Cahyo Nugroho
Publikováno v:
Journal of Applied Computer Science and Technology, Vol 2, Iss 1, Pp 1-6 (2021)
Today, the millennial generation is increasingly inseparable from gadgets. Most of their time is spent interacting using these gadgets. So that even during lectures, they can be sure that they will continue to interact using these gadgets. When this
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/691768c295f943b09da3bca00f10ee87
Autor:
Umi Pratiwi, Dwi Nanto
Publikováno v:
JPPPF: Jurnal Penelitian & Pengembangan Pendidikan Fisika, Vol 5, Iss 2, Pp 193-202 (2019)
As newbie programmers, university students are not accustomed to computer coding. It difficult to solve programming problems especially related to physics phenomena. They need strategic thinking ability to solve problems. Therefore, computational phy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5184b187f5404161b2f652fffb6a09bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Park, HuiJae1 (AUTHOR) x2xjoe@gmail.com, Kim, JaMee2 (AUTHOR) celine@korea.ac.kr, Lee, WonGyu3 (AUTHOR) lee@inc.korea.ac.kr
Publikováno v:
Mathematics (2227-7390). Jul2022, Vol. 10 Issue 13, p2223-N.PAG. 12p.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.