Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"blended learning format"'
Publikováno v:
Известия Саратовского университета: Новая серия. Серия Философия. Психология. Педагогика, Vol 24, Iss 3, Pp 332-336 (2024)
Introduction. Digital transformation of science and higher education is a strategic direction of the state policy in the Russian Federation that contributes to qualitative changes in every area of life, including the field of science and education, s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/58ab66cb2d604559bed7bae9f42dabd4
Autor:
E. Yu. Kostina, N. A. Orlova
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 31, Iss 4, Pp 42-59 (2022)
The article presents the results of qualitative sociologic survey aimed at analyzing students’ subjective evaluations related to “new” educational practices from the perspective of the experience gained in the pandemic period, as well as the dy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c614ff3ad6dc40c0bca3c38b52b1b116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ARPHA Proceedings, Vol 5, Iss, Pp 1201-1213 (2022)
ARPHA Proceedings 5: 1201-1213
ARPHA Proceedings 5: 1201-1213
The success of teaching depends not only on a good presentation of the material, full-fledged independent work of students, but also on the correct accounting and verification of students' knowledge and skills. When we begin to consider distance lear
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Адаптивні системи автоматичного управління : міжвідомчий науково-технічний збірник, 2020, № 2 (37)
The study proposes a method for objectively determining the efficiency of online learning based on quantitative data generated by users while studying at online courses. Classifications of online learning models are researched and the efficiency of 4
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2635::df9961cdb8dbc9d11c8378e2ceeb035e
https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46358
https://ela.kpi.ua/handle/123456789/46358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.