Zobrazeno 1 - 10
of 830
pro vyhledávání: '"birth testing"'
Autor:
Emma Sacks, Leila Katirayi, Betsy Kaeberle, Haurovi William Mafaune, Addmore Chadambuka, Emmanuel Tachiwenyika, Tichaona Nyamundaya, Jennifer Cohn, Agnes Mahomva, Angela Mushavi
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background The survival of HIV-infected infants depends on early identification and initiation on effective treatment. HIV-exposed infants are tested at 6 weeks of age; however, testing for HIV sooner (e.g., shortly after birth) can identify
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ec01115439ee43ba984b1e8cdc085b1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emma Sacks, Philisiwe Khumalo, Bhekisisa Tsabedze, William Montgomery, Nobuhle Mthethwa, Bonisile Nhlabatsi, Thembie Masuku, Jennifer Cohn, Caspian Chouraya
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 20, Iss 1, Pp 1-10 (2020)
Abstract Background Testing for HIV at birth has the potential to identify infants infected in utero, and allows for the possibility of beginning treatment immediately after birth; point of care (POC) testing allows rapid return of results and faster
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3876280622ad4d92a4d125444fba54db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Lancet HIV October 2017 4(10):e442-e448
Publikováno v:
South African Journal of Child Health. Sep2021, Vol. 15 Issue 3, p149-153. 5p.
Autor:
Technau, Karl-Günter1, Mazanderani, Ahmad Haeri2,3, Kuhn, Louise4, Hans, Lucia5, Strehlau, Renate1, Abrams, Elaine J.6, Conradie, Martie1, Coovadia, Ashraf1, Mbete, Ndileka1, Murnane, Pamela M1,4, Patel, Faeezah1, Shiau, Stephanie1,4, Tiemessen, Caroline T.1,7, Sherman, Gayle G.1,2
Publikováno v:
Journal of the International AIDS Society. Aug2017 Supplement S6, Vol. 20 Issue 6, pn/a-n/a. 9p. 2 Charts, 2 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.