Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"biology-course"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Febblina Daryanes, Darmadi Darmadi, Khusnul Fikri, Irda Sayuti, M. Arli Rusandi, Dominikus David Biondi Situmorang
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 4, Pp e15082- (2023)
The phenomenon of the Industrial Revolution 4.0 currently emphasizes rapid technological advances. There is a need for innovation in technology development to package the current learning process more effectively, one of which is the development of l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5317501efdb94f40bbc680c05ac65de2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Problems of Education in the 21st Century. 78(3):328-341
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=939510
Publikováno v:
Prompt, Vol 4, Iss 1, Pp 3-17 (2020)
Scientists and writing studies scholars agree that students need to be able to repurpose scientific knowledge across audiences, goals, and genres. This article offers a much-needed, practical example of an assignment that allows students to work towa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1bc31183f0e9468d997e628eba71afcb
Autor:
B. Daniel Pierce
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
My participation in the Emory Tibet Science Initiative (ETSI) has afforded me considerable means to enrich my teaching at the undergraduate level. Here, I discuss how I translated lessons learned from working with Tibetan Monks to teaching in a prima
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc63b3ab20f047e48ac376cb9ded40f8
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Virtual Learning in Medical Sciences, Vol 10, Iss 3, Pp 32-41 (2019)
Background: Nowadays, new technologies as an integral part of the educational setting have created unique opportunities for teachers to apply various instructional and teaching methods to better educate students. This paper aimed at investigating the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6c469465e364a15862babe12d70970b
Autor:
Maria Papaconstantinou, Dawn Kilkenny, Christopher Garside, William Ju, Hedieh Najafi, Laurie Harrison
Publikováno v:
Canadian Journal of Learning and Technology, Vol 46, Iss 3 (2021)
The instructors of four biology-related courses at a Canadian university integrated Labster virtual labs in their courses as a pre-lab activity, lecture substitute, or to provide lab experience in courses with no on-site labs. The instructors used a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae01aaac01c04efc9f54b9452dcace9a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Meilane Sahetapy
Publikováno v:
Polyglot: Jurnal Ilmiah, Vol 14, Iss 1, Pp 97-104 (2018)
Matriculation is an adjustment program intended to accelerate the adaptive ability of students’ academic and non-academic skills at the beginning of study at a university. The university is authorized to design and create its own forms of matricula
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12b0001b3d68419ba9607e486a53ff48