Zobrazeno 1 - 10
of 3 243
pro vyhledávání: '"biological reasoning"'
Autor:
Hsu, Chi-Yang, Cox, Kyle, Xu, Jiawei, Tan, Zhen, Zhai, Tianhua, Hu, Mengzhou, Pratt, Dexter, Chen, Tianlong, Hu, Ziniu, Ding, Ying
We present the Thought Graph as a novel framework to support complex reasoning and use gene set analysis as an example to uncover semantic relationships between biological processes. Our framework stands out for its ability to provide a deeper unders
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2403.07144
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2015 Mar . 77(3), 170-175.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/abt.2015.77.3.4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer Schellinger, Patrick J. Enderle, Kari Roberts, Sam Skrob-Martin, Danielle Rhemer, Sherry A. Southerland
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 11, p 669 (2021)
Assessments of scientific reasoning that capture the intertwining aspects of conceptual, procedural and epistemic knowledge are often associated with intensive qualitative analyses of student responses to open-ended questions, work products, intervie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bb98ed01edf24a4abdee3ad81a5fdf75
Publikováno v:
Merrill-Palmer Quarterly, 2013 Apr 01. 59(2), 198-220.
Publikováno v:
Child Development, 2014 Jan 01. 85(1), 160-175.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/cdev.12145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sherry A. Southerland, Kari Roberts, Patrick Enderle, Danielle Rhemer, Jennifer Schellinger, Sam Skrob-Martin
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 669, p 669 (2021)
Education Sciences
Volume 11
Issue 11
Education Sciences
Volume 11
Issue 11
Assessments of scientific reasoning that capture the intertwining aspects of conceptual, procedural and epistemic knowledge are often associated with intensive qualitative analyses of student responses to open-ended questions, work products, intervie
Autor:
Herrmann, Patricia A.1 herrmann@psy.utexas.edu, French, Jason A.2, DeHart, Ganie B.3, Rosengren, Karl S.2
Publikováno v:
Merrill-Palmer Quarterly: Journal of Developmental Psychology. Apr2013, Vol. 59 Issue 2, p198-220. 23p.