Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"biographical approaches"'
Publikováno v:
Comparative Migration Studies, Vol 11, Iss 1, Pp 1-20 (2023)
Abstract Research on international student migration has been burgeoning, leading to a more nuanced understanding of international students whose experiences were, for many years, conceptualised in a rather limited way. In this paper, we aim to advan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ce088d746b58489b946853cb9fa57036
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Payk, Marcus M., author, Priemel, Kim Christian, author
Publikováno v:
Crafting the International Order : Practitioners and Practices of International Law since c.1800, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198863830.003.0001
Publikováno v:
Revista Brasileira de Ciência do Solo, Vol 45 (2021)
ABSTRACT The teacher’s formative process is developed by a critical reflective response to the paths of life, the profession, and its practices. The teacher’s formative process analysis should consider the process’s objectives (theoretical, pra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/73cd02b48429437e83db149ce96fd7e8
Publikováno v:
esferas. :58-77
Este artigo discute a escrita em abordagens qualitativas e as implicações da crise da representação etnográfica para o desenvolvimento de novos estilos de fazer pesquisa e intervenção. Revisa publicações que apresentam estilos inovadores de
Publikováno v:
Labor History. Aug2006, Vol. 47 Issue 3, p451-481. 31p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Balks, Anne-Dörte1 anne.balks@uni-muenster.de
Publikováno v:
European Political Science. Jun2013, Vol. 12 Issue 2, p254-258. 5p.