Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"binaural redundancy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ruth Y. Litovsky, Z. Ellen Peng
Publikováno v:
Trends in Hearing
In complex listening environments, children can benefit from auditory spatial cues to understand speech in noise. When a spatial separation is introduced between the target and masker and/or listening with two ears versus one ear, children can gain i
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience, Vol 16 (2022)
IntroductionBilateral cochlear implants (BiCIs) can facilitate improved speech intelligibility in noise and sound localization abilities compared to a unilateral implant in individuals with bilateral severe to profound hearing loss. Still, many indiv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd24576c969b4f2dbef2b83ae1245935
Publikováno v:
International Journal of Audiology. 44:513-521
We investigated speech perception advantages arising from the use of inter-aural time difference cues, and from the provision of redundant information by the use of a hearing aid contralateral to a cochlear implant (bimodal hearing devices). Thirty-e
Publikováno v:
Frontiers in Neuroscience; 12/7/2022, Vol. 16, p1-13, 13p
Autor:
YUEN, KEVIN C. P.1 kevinyuen@ent.cuhk.edu.hk, KE-LI CAO2, CHAO-GANG WEI2, LAN LUAN2, HUAN LI2, ZHI-YONG ZHANG2
Publikováno v:
Cochlear Implants International: An Interdisciplinary Journal. 2009 Supplement, Vol. 10, p120-129. 10p. 2 Black and White Photographs, 2 Charts, 4 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.