Zobrazeno 1 - 10
of 1 469
pro vyhledávání: '"bilingual assessment"'
Autor:
Orobio, Jéssica1,2,3 (AUTHOR) dr.jessicaorobio@outlook.com, Dorsman, Karen3,4 (AUTHOR), Dryden, Mary5,6 (AUTHOR), Cartwright, Julia3 (AUTHOR), Bordes Edgar, Veronica3,4 (AUTHOR), Neumann, Joy3,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health. Dec2024, p1-11. 11p. 4 Illustrations.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ebert, Kerry Danahy1 Kerry_ebert@rush.edu, Pham, Giang2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jan2017, Vol. 48 Issue 1, p42-55. 14p. 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jose Ortiz
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups. 6:1667-1677
Purpose: Nonword repetition (NWR) is a useful tool in the identification of language impairment in bilingual children. As a method of alternative assessment, the task is less biased than many traditional forms of assessment. Despite its potential uti
Autor:
Caesar, Lena G.1 lcaesar@andrews.edu, Kohler, Paula D.2
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Jul2007, Vol. 38 Issue 3, p190-200. 11p. 9 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ortiz, José A.
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; December 2021, Vol. 6 Issue: 6 p1667-1677, 11p
Autor:
Anna-Lena Scherger
Publikováno v:
Clinical linguisticsphonetics. 36(1)
Diagnostics in bilingual children is challenging, due to an overlap of production patterns in typically developing (TD) bilingual children and monolingual children with specific language impairment (SLI). To screen bilingual children effectively, the