Zobrazeno 1 - 10
of 4 381
pro vyhledávání: '"best practices in education"'
Autor:
Kylie Anglin
Publikováno v:
AERA Open, Vol 10 (2024)
Given the rapid adoption of machine learning methods by education researchers, and the growing acknowledgment of their inherent risks, there is an urgent need for tailored methodological guidance on how to improve and evaluate the validity of inferen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06e12c2789ef4d4388c604ce255ac0db
Autor:
Grossi Sergio
Publikováno v:
Forensic Science International: Mind and Law, Vol 3, Iss , Pp 100087- (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f1b12296f07b49128143ce8f12c10877
Autor:
Verbrugge, Laura N. H.1,2 lauraverbrugge1@gmail.com, Dawson, Murray I.3 dawsonm@landcareresearch.co.nz, Gettys, Lyn A.4 lgettys@ufl.edu, Leuven, Rob S. E. W.2,5 r.leuven@science.ru.nl, Marchante, Hélia6,7, Marchante, Elizabete7 hmarchante@esac.pt, Nummi, Petri1, Rutenfrans, Annerie H. M.8 beleefenweet@glazenkamp.net, Schneider, Katrin9 katrin.schneider@ufu.de, Vanderhoeven, Sonia10 s.vanderhoeven@biodiversity.be
Publikováno v:
Management of Biological Invasions. Mar2021, Vol. 12 Issue 1, p8-24. 17p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sergio, Grossi
Publikováno v:
In Forensic Science International: Mind and Law December 2022 3
Autor:
Karshmer, Elana, Bryan, Jacalyn E.
Publikováno v:
In The Journal of Academic Librarianship 2011 37(3):255-266
Autor:
Heidi Schnackenberg, Beverly Burnell
This informative new volume provides a hand-picked selection of useful techniques, ideas, competencies, and skills for working with children in school settings. The book comprises both research (qualitative, quantitative, and mixed-design) and concep
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.