Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"benevolent childhood experiences (BCEs)"'
Autor:
Shannon M. Cain, Emily A. Rooney, Samantha Cacace, Abigail Post, Kirsten Russell, Susan Rasmussen, Justin C. Baker, Robert J. Cramer
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-16 (2024)
Abstract Background Adverse childhood experiences (ACEs) are important factors for population mental and physical health. While considerable public health literature demonstrates the global relevance of ACEs, more recent research shows that benevolen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dee8363161a149489d62ff7f14b55fcb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yifei Pei, Jingjing Wang, Jie Tang, Na Yan, Yunjiao Luo, Yaofei Xie, Qin Zhou, Caiyi Zhang, Wei Wang
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 13 (2022)
BackgroundThe purpose of this study was to explore the association between benevolent childhood experiences (BCEs) and uncertainty stress among Chinese university students by network analysis.MethodsA total of 1,830 university students from three Chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94bd0860b84948b1ba71ba0a4077ace6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.