Zobrazeno 1 - 10
of 615
pro vyhledávání: '"believability"'
Autor:
Casey, Máiréad1 (AUTHOR) caseym4@tcd.ie
Publikováno v:
Feminist Media Studies. Sep2024, p1-3. 3p.
Publikováno v:
Telematics and Informatics Reports, Vol 15, Iss , Pp 100160- (2024)
The harmful political, economic and health effects of fake news on social media are well known. The present study examines the impact of two socio-cultural variables (political orientation and parents' educational attainment), one media literacy vari
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2530c9edfec846d8b57834748d821757
Autor:
Asim Hameed, Andrew Perkis
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
This work expands the existing understanding of quality assessments of VR experiences. Historically, VR quality has focused on presence and immersion, but current discourse emphasizes plausibility and believability as critical for lifelike, credible
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae3cd19c82964900a93adc8b4d79a987
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
Amid the expanding green consumer market, companies are increasingly emphasizing their eco-friendly contributions in advertising. This study delves into the value delivery process within green consumption, guided by the service-dominant logic (S-D lo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c1e9e6cc507240f78a00adbb4e5bb9ee
Autor:
Samantha J. Venrick, Katherine A. Margolis, Jennifer K. Bernat, Elisabeth Donaldson, Jessica K. Pepper, Matthew E. Eggers, James M. Nonnemaker
Publikováno v:
Preventive Medicine Reports, Vol 37, Iss , Pp 102544- (2024)
The U.S. Food and Drug Administration (FDA) has regulatory authority to implement tobacco product standards to reduce harmful and potentially harmful constituents (HPHCs). This study examines people who use tobacco products’ awareness of FDA’s to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/04f6b3cd1a5f4014a2dbee86d18a2d0a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
Conversational Agents (CAs) are characterized by their roles within a narrative and the communication style they adopt during conversations. Within computer games, users’ evaluation of the narrative is influenced by their estimation of CAs’ intel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f7f02f7a1994c5b8173cbaa3ce4e26d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.