Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"beliefs model"'
Publikováno v:
COVID, Vol 4, Iss 7, Pp 1012-1025 (2024)
Vaccines decrease morbidity and mortality. Nevertheless, their benefits depend on public response. During COVID-19, vaccine hesitancy and refusal were rampant, threatening public health. A thorough understanding of opponents’ arguments is required
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47612528b8c54b5eac58ff694bf5715b
Autor:
Karla Dzul-Rosado, Teresita Castillo-León, Elisia Montalvo-Nah, Juan Arias-León, Fernando Puerto-Manzano
Publikováno v:
Health Promotion Perspectives, Vol 13, Iss 2, Pp 129-139 (2023)
Background: It is important to work on designs of health promotion strategies that involve educational interventions about the risk factors associated to TB-rickettsiosis (Tick-Borne rickettsiosis). Children’s drawings provide a window into their t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5679761ec0d64275b3145be9b3802729
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Vaccine 23 August 2021 39(36):5116-5128
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 21, Iss 1, Pp 1-10 (2021)
Abstract Background Cockroach allergen is one of the most important asthma triggers for children. There is an extensive body of research on interventions to reduce exposure. However, adherence to these interventions is low. Insight into the knowledge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f89ca974f5a6480584167d561bdf2c2f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Appetite 1 October 2019 141
Publikováno v:
Frontiers in Communication, Vol 6 (2021)
Student beliefs about classroom culture, instructor behaviors, and their own abilities to learn significantly influence their academic engagement. COVID-19 has drastically altered the classroom environment, forcing many students into a virtual learni
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86a83efbf15244a180c595769e44f987