Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"beliefs about science"'
Autor:
Łukasz Jach
Publikováno v:
Current Issues in Personality Psychology, Vol 9, Iss 1, Pp 66-83 (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b833848381d4a70b558630251549361
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
The aim of this article is to provide a different perspective on people's beliefs regarding controversial scientific information. We emphasize that, although people generally aim at getting a fair representation of reality, accuracy about scientific
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86faa871cb9e4543a6055347f7725d23
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gökhan Serin
Publikováno v:
Issue: 18 741-774
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
The purpose of this study was to investigate coherence between classroom teachers’ practices of elementary science and technology curriculum and their beliefs about science education. The study was designed as a qualitative study in which case stud
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1b2ae2987e5ec5119ba5194406456283
https://dergipark.org.tr/tr/pub/adyusbd/issue/1403/16603
https://dergipark.org.tr/tr/pub/adyusbd/issue/1403/16603