Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"behavioural segmentation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Santos, José António C., Santos, Margarida Custódio, Pereira, Luis Nobre, Richards, Greg, Caiado, Luis
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 2020, Vol. 32, Issue 11, pp. 3501-3521.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJCHM-04-2020-0302
Publikováno v:
International Journal of Tourism Research. 24:839-853
Refereed/Peer-reviewed Wine tourism is a social phenomenon influenced by the presence and the dynamics of many individuals (e.g. service personnel, travel companions, and other tourists). This study, carried out in South Australia on 394 winery visit
Publikováno v:
Polish Journal of Sport and Tourism, Vol 28, Iss 4, Pp 26-31 (2021)
Introduction. Cycling is one of the most popular and practiced sports both in Europe and globally. However, management studies aimed at defining cyclists’ consumption behavior are still limited. The most recent contributions describe cycling consum
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Vazquez, D, Cheung, J, Nguyen, B, Dennis, C & Kent, A 2020, ' Examining the Influence of User-Generated Content on the Fashion Consumer Online Experience ', Journal of Fashion Marketing and Management, vol. 0, 0, pp. 0 . https://doi.org/10.1108/JFMM-02-2020-0018
The rapid growth of UK online retailing coupled with the growth of social media (SM) has transformed UK fashion retail (Nash, 2019). Online retailers such as ASOS have expanded market share, by developing effective social media strategies including
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Margarida Custódio Santos, Greg Richards, Luis Nobre Pereira, José António C. Santos, Luís Alberto Rodrigues Ribeiro Caiado
Publikováno v:
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32(11), 3501-3521. Emerald Group Publishing Ltd.
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32(11), 3501-3521. Emerald
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
International Journal of Contemporary Hospitality Management, 32(11), 3501-3521. Emerald
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
PurposeLittle is known about how tourists’ eating habits change between everyday life and holidays. This study aims to identify market segments based on changes in food consumption and experiences of a sun-and-sea destination’s local food. The au
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6efd9b6df533161ece44d9ba068a0cce
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/72a01c8f-0d57-4c0f-94c3-db507081134a
https://research.tilburguniversity.edu/en/publications/72a01c8f-0d57-4c0f-94c3-db507081134a
Autor:
Grindrod CBE, Peter, author
Publikováno v:
Mathematical Underpinnings of Analytics : Theory and Applications, 2014, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/acprof:oso/9780198725091.003.0005