Zobrazeno 1 - 10
of 41
pro vyhledávání: '"behavioural monitoring"'
Publikováno v:
Computers, Vol 13, Iss 11, p 289 (2024)
The use of eye tracking technology, together with other physiological measurements such as psychogalvanic skin response (GSR) and electroencephalographic (EEG) recordings, provides researchers with information about users’ physiological behavioural
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e2025d1e5a440c5a900c5f83f8ac0f5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carreira, Francisca Segurado
Dissertação de Mestrado Integrado em Medicina Veterinária, área científica de Clínica ABSTRACT - The Scarlet Macaw (Ara macao) is a threatened species that inhabits tropical/subtropical forests in the New World Tropics. It forms complex social
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1503::21623c688b15790c10da11855275496a
https://hdl.handle.net/10400.5/27780
https://hdl.handle.net/10400.5/27780
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eleni Mangina, Rita Treacy, Tomonori Hasegawa, Giuseppe Chiazzese, Crispino Tosto, Gianluca Merlo, Antonella Chifari
Publikováno v:
Virtual reality (Walth. Cross) (2020). doi:10.1007/s10055-020-00485-z
info:cnr-pdr/source/autori:Tosto, Crispino; Hasegawa, Tomonori; Mangina, Eleni; Chifari, Antonella; Treacy, Rita; Merlo, Gianluca; Chiazzese, Giuseppe/titolo:Exploring the effect of an augmented reality literacy programme for reading and spelling difficulties for children diagnosed with ADHD/doi:10.1007%2Fs10055-020-00485-z/rivista:Virtual reality (Walth. Cross)/anno:2020/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine:/volume
info:cnr-pdr/source/autori:Tosto, Crispino; Hasegawa, Tomonori; Mangina, Eleni; Chifari, Antonella; Treacy, Rita; Merlo, Gianluca; Chiazzese, Giuseppe/titolo:Exploring the effect of an augmented reality literacy programme for reading and spelling difficulties for children diagnosed with ADHD/doi:10.1007%2Fs10055-020-00485-z/rivista:Virtual reality (Walth. Cross)/anno:2020/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine:/volume
Children diagnosed with attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) experience a variety of difficulties related to three primary symptoms: hyperactivity, inattention and impulsivity. The most common type of ADHD has a combination of all three sy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d4c1b3870792d4df1cc507564b6ce32
https://publications.cnr.it/doc/442774
https://publications.cnr.it/doc/442774
Autor:
Francesco Piccialli, Fabio Giampaolo, Salvatore Cuomo, Giampaolo Casolla, Vincenzo Schiano di Cola
Nowadays, unsupervised learning can provide new perspectives to identify hidden patterns and classes inside the huge amount of data coming from the Internet of Things (IoT) world. Analyzing IoT data through machine learning techniques requires the us
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::58d27f5bbca3badb4d59e6f9030b111b
http://hdl.handle.net/11588/766141
http://hdl.handle.net/11588/766141
Autor:
Luciano Seta, Alberto Mirisola, Manuela Sanches-Ferreira, Eleonora Mariscalco, Antonella Chifari, Eleni Mangina, Paola Denaro, Isabella Giammusso, Giuseppe Chiazzese, Gianluca Merlo, Sui Lin Goei
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
The Positive Behaviour Intervention and Support system is a framework aimed to introduce a change at school-wide level. It promotes a disciplinary system change process, from a reactive punishment- based strategies of specific student misbehaviours t