Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"behavioural education"'
Autor:
Rizos, Konstantinos
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2024, Vol. 29, Issue 1, pp. 29-33.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-02-2024-0005
Autor:
Aishat Bisoye Durojaye, Oluwakorede Joshua Adedeji, Oluwaseyi Muyiwa Egbewande, Aishat Abiodun Ibrahim, Eniola Sampson‐Oladipupo, Rashidat Onyinoyi Yusuf, Yusuf Babatunde
Publikováno v:
Public Health Challenges, Vol 2, Iss 2, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Neglected tropical diseases (NTD), a broad set of infectious diseases prevalent in tropical and subtropical environments, are widely known to affect individuals with limited resources in underserved communities. Nigeria is one of the countri
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d14c598962414e50a022389b0ead6aca
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Niyobuhungiro, Philippe
Magister Scientiae (Physiotherapy) - MSc(Physio)
The objectives of this study were to determine the effects of a back education programme on biomechanical knowledge, back beliefs, the occurrence of LBP, disability, and work loss among employees
The objectives of this study were to determine the effects of a back education programme on biomechanical knowledge, back beliefs, the occurrence of LBP, disability, and work loss among employees
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11394/2484
Autor:
Niyobuhungiro, Philippe.
The objectives of this study were to determine the effects of a back education programme on biomechanical knowledge, back beliefs, the occurrence of LBP, disability, and work loss among employees at an industrial setting in Cape Town, South Africa. F
Externí odkaz:
http://etd.uwc.ac.za/index.php?module=etd&action=viewtitle&id=gen8Srv25Nme4_4434_1263419320
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.