Zobrazeno 1 - 10
of 252
pro vyhledávání: '"behavioral reasoning theory"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis study investigates Indonesian consumers’ intention to purchase natural personal care products (PCP) using behavioral reasoning theory (BRT). Structural equation modelling (SEM) from online survey method is carried out and reveals that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f6625b68576f43dea163b9a8948e1d01
Publikováno v:
BMC Public Health, Vol 24, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Diabetes self-management education is necessary to improve patient outcomes and reduce diabetes-related complications. According to the theory of behavioral reasoning, the likelihood of performing a behavior is predicted by the li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/62b6e0356b4f4427aa5821c73fa15a12
Autor:
Cho, Yohan, Kwon, Gyu Hyun ⁎
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change January 2025 210
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2024, Vol. 41, Issue 3, pp. 314-327.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2022-5234
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 18, Pp e37627- (2024)
Relying on the development of big data, internet technology, and digital trade, consumers are seeking cross-border e-commerce platforms increasingly. Platform-based advertising communication, characterized by low cost and wide coverage, is notable as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f385893b2e564f5f9368d9e428319ac2
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change March 2025 212
Publikováno v:
In Technological Forecasting & Social Change March 2025 212
Autor:
Kumar, Aman a, Shankar, Amit b, Hollebeek, Linda D. c, d, e, f, g, Behl, Abhishek h, ⁎, Lim, Weng Marc c, i, j, k
Publikováno v:
In Journal of Business Research February 2025 189