Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"behavioral gaps"'
Publikováno v:
مطالعات مدیریت راهبردی, Vol 11, Iss 44, Pp 221-236 (2020)
< p >The main purpose of this research is to provide a model for implementing social commerce with regard to role of social capital among the Startups. The present research is a developmental and applied objective and is qualitatively based on the na
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2128dee8924f403da71a023d60e660b1
Publikováno v:
مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند, Vol 8, Iss 30, Pp 163-188 (2019)
The share of social commerce in Iran is relatively small compared to the developed countries in the field of social commerce. So, it important to identify factors which are critical in the implementation of social commerce. The main purpose of this r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f472fcbdd8e744168320a9df6576e5a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.