Zobrazeno 1 - 10
of 1 171
pro vyhledávání: '"beginning teacher induction"'
Autor:
Ingersoll, Richard M.
Publikováno v:
The Phi Delta Kappan, 2012 May 01. 93(8), 47-51.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23210373
Autor:
Brock, Barbara L., Grady, Marilyn L.
Publikováno v:
The Clearing House, 1998 Jan 01. 71(3), 179-183.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/30189344
Autor:
Flores, Catherine
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2019 97:1-12
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research, Policy & Practice of Teachers & Teacher Education, Vol 7, Iss 1, Pp 36-48 (2017)
Effective beginning teacher induction programis seen by many scholars as a vital support system for beginning teachersto negotiate the early years of their careers, which are characterized by many trials. This paper attemptsto explorethe beginning te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/379745fa3977449995da283021915a52
Autor:
Sean Kearney
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 2, Iss 1 (2015)
The process of beginning teacher induction has gained widespread attention in the literature as a means to help newly appointed teachers negotiate the early years of their careers, which are characterized by high attrition rates, due in part to stres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e014067b757a465aaab75f2f466d92ce
Autor:
Thooptong Kwangsawad
Publikováno v:
Asian Journal of Interdisciplinary Research. :22-33
Beginning teacher induction is a transition from pre-service teacher preparation to teaching professional which brings a shift in a role orientation and an epistemological move from knowing about teaching through formal study to knowing how to teach
Autor:
Kearney, Sean
Publikováno v:
Issues in Educational Research; 2017, Vol. 27 Issue 4, p784-802, 19p
Autor:
Pratama, Yoga Adi, Dewi, Laksmi
Publikováno v:
Proceedings of International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology; 2023, Vol. 1, p135-147, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.