Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"beauty-care"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Antonio Franco, Rosanna Salvia, Carmen Scieuzo, Eric Schmitt, Antonella Russo, Patrizia Falabella
Publikováno v:
Insects, Vol 13, Iss 1, p 41 (2021)
Insects, the most varied group of known organisms on Earth, are arousing great interest also for the possibility to use them as a feed and food source. The mass rearing of some species, defined as “bioconverters”, is spreading worldwide, thanks t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91c3187ad1264949b4879876da672b56
Publikováno v:
Global Cosmetic Industry. Oct2009, Vol. 177 Issue 10, p54-56. 3p. 17 Color Photographs, 1 Black and White Photograph.
Autor:
Rio, Alexandre, Chavan, Manasi
Publikováno v:
SPC Asia. Nov2011, Issue 66, p39-42. 3p.
Publikováno v:
Chain Drug Review. 11/5/2018, Vol. 40 Issue 16, p9-9. 1/4p.
Autor:
Sasse, Audra
Degree Not Listed
Department of Food, Nutrition, Dietetics and Health
Martin Talavera
Using consumer-friendly terminology is important in order to design and conduct consumer research that is relevant and impactful. As an example, toda
Department of Food, Nutrition, Dietetics and Health
Martin Talavera
Using consumer-friendly terminology is important in order to design and conduct consumer research that is relevant and impactful. As an example, toda
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2097/39100
Autor:
Prendergast, Muireann
Publikováno v:
Latin Trade (English). Nov2007, Vol. 15 Issue 11, p14-14. 2/3p.
Autor:
Dr. Nasser Thallaj
This work planned to assess the antioxidant prevention agent movement and phenolic content of 41 business restorative creams accessible on the homegrown market. The phenol still up in the air by the Folin-Ciocalteu strategy involving gallic corrosive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::9fba01fed286a9455f7e5e5d926f12ec
https://zenodo.org/record/7976857
https://zenodo.org/record/7976857