Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"batch mode active learning"'
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 9, Pp 51452-51463 (2021)
Batch mode active learning, where a batch of samples is simultaneously selected and labeled, is a challenging task. The challenge lies in how to maintain the informativeness and keep the diversity of selected samples concurrently. We propose a novel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44594c2603fb4bf5ade5e20e9238d66c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Xin Luo, Huaqiang Du, Guomo Zhou, Xuejian Li, Fangjie Mao, Di’en Zhu, Yanxin Xu, Meng Zhang, Shaobai He, Zihao Huang
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 13, Iss 11, p 2234 (2021)
An informative training set is necessary for ensuring the robust performance of the classification of very-high-resolution remote sensing (VHRRS) images, but labeling work is often difficult, expensive, and time-consuming. This makes active learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78bbf17f73a343428112a49fd9197b1a
Autor:
Di’en Zhu, Fangjie Mao, Huaqiang Du, Meng Zhang, Xin Luo, Yanxin Xu, Xuejian Li, Zihao Huang, Guomo Zhou, Shaobai He
Publikováno v:
Remote Sensing, Vol 13, Iss 2234, p 2234 (2021)
Remote Sensing; Volume 13; Issue 11; Pages: 2234
Remote Sensing; Volume 13; Issue 11; Pages: 2234
An informative training set is necessary for ensuring the robust performance of the classification of very-high-resolution remote sensing (VHRRS) images, but labeling work is often difficult, expensive, and time-consuming. This makes active learning
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.