Zobrazeno 1 - 10
of 7 645
pro vyhledávání: '"bandura's social cognitive theory"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Welly Suryandoko
Publikováno v:
Gondang: Jurnal Seni dan Budaya, Vol 7, Iss 1, Pp 182-192 (2023)
This paper aims to create works of art with Bandura's social cognitive theory approach consisting of a) Attention (attention), b) Retention, c) Motion Reproduction and d) Motivation as a foundation in the creative process of art learning in monologue
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3ca907d94dbc4a2798bd586e6801c8ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Iranian Journal of Information Processing & Management; Autumn2021, Vol. 37 Issue 1, p143-179, 37p
Autor:
Suryandoko, Welly
Publikováno v:
Gondang: Jurnal Seni dan Budaya; Vol 7, No 1 (2023): GONDANG: JURNAL SENI DAN BUDAYA, JUNI 2023; 182-192
This paper aims to create works of art with Bandura's social cognitive theory approach consisting of a) Attention (attention), b) Retention, c) Motion Reproduction and d) Motivation as a foundation in the creative process of art learning in monologue
Autor:
Hasan Behzadi, Hasan Mahmoudi
Publikováno v:
کتابداری و اطلاعرسانی, Vol 21, Iss 1, Pp 25-54 (2018)
Purpose: The purpose of this study was to investigate the role of observational learning on the status of reading high school students based on Bandura's cognitive-social theory. Methodology: This applied research was carried out using a survey metho
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e72f3c388524077bda180efce022a55
Publikováno v:
Iranian Journal of Nursing & Midwifery Research. Jan-Feb2014, Vol. 19 Issue 1, p19-23. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cinematology: Journal Anthology of Film and Television Studies; Volume 1-Issue 1 : Cinematology: Journal Anthology of Film and Television Studies
In this study the author tries to investigate how impactful a korean drama titled “Start Up” to its audience on their interest of starting up a business with Social Cognitive Theory by Albert Bandura as the theoretical framework. This study uses