Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"balanced bilingualism"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Languages, Vol 9, Iss 1, p 18 (2023)
The study investigates psycholinguistic mechanisms of sentence parsing and ambiguity resolution by balanced Tatar–Russian bilinguals who learnt English as their additional language. We check the parser’s sensitivity to the selectional properties
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc5f27d6949a4ed4be44c9d4d18bfaac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bartha, Krisztina
Publikováno v:
Cognition, Brain, Behavior. An Interdisciplinary Journal. XXV(2):129-155
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1041819
Publikováno v:
East European Journal of Psycholinguistics, Vol 7, Iss 2, Pp 120-134 (2020)
The paper presents findings from psycholinguistic research with normally developing preschool Tatar-Russian bilingual children between the age of 4;0 to 6;0 years old. Forty children in total- twenty children between the age of 4;0 -5;0, and twenty c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2fb31f21062947bebf59be1a61b677d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Саввинова Анна Дмитриевна
Publikováno v:
Vestnik Tomskogo Gosudarstvennogo Pedagogičeskogo Universiteta, Iss 4, Pp 112-117 (2017)
Освещаются вопросы языкового образования в условиях функционирования двух государственных языков (на примере Республики Саха (Якутия))
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c12ca69b50854919b1915b82bb798d3d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.