Zobrazeno 1 - 10
of 782
pro vyhledávání: '"autonomy and socialization"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Young, Robert
Publikováno v:
Mind, 1980 Oct 01. 89(356), 565-576.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2252992
Autor:
Mengyan (Yolanda) Yu
This book offers essential insights into Chinese Korean minority youth citizenship identity development during their high school and university education period out of their political socialization experience. It investigates how they develop their c
Publikováno v:
Journal of Cross-Cultural Psychology. 51:456-474
The moral socialization of preschool children has so far mostly been investigated in the informal context of family, but with an increasing institutionalization of early childhood education worldwi...
Publikováno v:
Developmental psychobiologyREFERENCES. 62(8)
Parental socialization that infringes on children's autonomy may have consequences for physiological regulation, trait anxiety, and state distress. One such practice is the use of positive conditional regard (CR)-the provision of extra attention/affe
Autor:
Julien Netter
Publikováno v:
Recherches en Éducation, Vol 48 (2022)
The distance learning implemented during the spring 2020 lockdown resulted in an increase in educational ine-qualities in French primary schools. A sociologically oriented ethnographic research conducted before, during and since the confinement with
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a14e22e2fa5e4532b10305c093aa9dd2
Autor:
Hui Zhang, Mengqi Zhang
Publikováno v:
Recherches en Éducation, Vol 46 (2022)
The flipped classroom, which appeared in the Chinese schools and universities in 2011, was well received there. This paper presents, based on a bibliometric study, the main trends in English-speaking and Chinese-speaking research on the issue, betwee
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d049e42c58fe4a8f9ca06dd56794fdcd