Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"autonomous language learning"'
Autor:
Marian Olaya, Willian Mora
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 24, Iss 2, Pp 187-202 (2022)
This current study explores how video sharing and online discussions promote learning autonomy in English language classes in a public university for the duration of the quarantine established by the Colombian government during the coronavirus pandem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0971f8739fb8487987423b1ba826d1b4
Autor:
Abuelgasim Mohammed
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 24, Iss 2, Pp 150-159 (2022)
Autonomous language learning (ALL) is considered a step to prepar students for their future. It is one aspect of learner – centered approach. Therefore, investigating students’ readiness for AL could be of paramount importance. This study aimed a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/44e12a394ba841458666df4b91a5fb1b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniel Juan Cabugsa
Publikováno v:
Saudi Journal of Language Studies, Vol 2, Iss 2, Pp 107-127 (2022)
Purpose – The present quantitative-descriptive study aims to measure the level of English language learning autonomy of the pre-service teachers. Design/methodology/approach – A short list questionnaire developed by Dixon (2011) was administered
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3119f6a9bebb4e9287f24b8a67aa4190
Autor:
Ali Dincer
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 8, Iss 2, Pp 47-65 (2020)
This study aims to understand the extent to which English as a foreign language learners use technology for their autonomous language learning beyond the classroom. With a cross-sectional survey design approach, the study focuses on learner character
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/21b4d1e6ad9a4d45a542e5a671058b18
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Indonesian Journal of Applied Linguistics; Vol 12, No 2 (2022): Vol. 12, No. 2, September 2022; 489-500
Evidence suggests that autonomous language learning has been one of the primary areas of interest in the field of English Language Teaching due to its fundamental roles in empowering students in taking the responsibility for their learning both in an
Autor:
Catelly, Yolanda-Mirela
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 13(01):254-259
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=540418
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.