Zobrazeno 1 - 10
of 190
pro vyhledávání: '"automotive system"'
Publikováno v:
International Journal of Advanced Studies, Vol 14, Iss 3, Pp 7-22 (2024)
The aim of the study is to understand the stability of automotive systems by studying parametric oscillations. The Mathieu function is used to calculate the eigenvalues of the system, which are crucial for determining the behavior of the system over
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1892db7e594f4a9db6faec6064b2d02d
Publikováno v:
Automobil-Produktion. 7/18/2023, p36-36. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Yes
ISO 26262, titled Road Vehicles–Functional Safety, is the new automotive functional safety standard for passenger vehicle industry. In order to accomplish the goal of designing and developing dependable automotive systems, ISO 26262 uses t
ISO 26262, titled Road Vehicles–Functional Safety, is the new automotive functional safety standard for passenger vehicle industry. In order to accomplish the goal of designing and developing dependable automotive systems, ISO 26262 uses t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/17430
Publikováno v:
Metal Bulletin Daily. 5/11/2015, p1-1. 1p.
Publikováno v:
Energies, Vol 13, Iss 17, p 4529 (2020)
In this paper, an improved fuel consumption and emissions control strategy based on a mathematical and heuristic approach is presented to optimize Parallel Hybrid Electric Vehicles (HEVs). The well-known Sequential Quadratic Programming mathematical
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a474eba2a8b2423793a657496c822d4e