Zobrazeno 1 - 10
of 160
pro vyhledávání: '"automatic thoughts questionnaire"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational and Psychological Studies, Vol 6, Iss 3, Pp 12-22 (2012)
The purpose of this study was to investigate the relationship between the automatic thoughts and depression in light of gender, specialization, level of study, achievement and hours of internet-usage. The sample of this study consisted of 329 (101 ma
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/daf8c232753e4287aa5402e1767afdaa
Autor:
Servet Kaçar-Başaran, Ceren Gökdağ
Objective: In the literature, Dysfunctional Attitude Scale (DAS) and Automatic Thought s Questionnaire (ATQ) are two commonly used questionnaires investigating dysfunctional cognitions within the frame of Cognitive Theory. In this study, it was aimed
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2ab341de196f759153581ec089ad5493
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavior Therapy, 34(3), 381-396. ASSOC ADV BEHAVIOR THERAPY
Behavior Therapy, 34, 381-396
Behavior Therapy, 34, 3, pp. 381-396
Behavior Therapy, 34, 381-396
Behavior Therapy, 34, 3, pp. 381-396
Item does not contain fulltext This article reports on a randomized controlled trial investigating the short-term effectiveness of the Coping With Depression course in a sample of adults seriously at risk of developing major depression. In addition,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e55f640e7e8520a304b48fbb3605519d
https://doi.org/10.1016/S0005-7894(03)80007-2
https://doi.org/10.1016/S0005-7894(03)80007-2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.