Zobrazeno 1 - 10
of 14 047
pro vyhledávání: '"authority of a teacher"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Słotwińska, Helena
Publikováno v:
Roczniki Pedagogiczne / Annals of Pedagogies. 14(2):115-132
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1064623
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KYRIANOVÁ, Eva
The diploma thesis deals with the problematics of creating the teachers authority. Its goal is to more deeply examine given problematics, reveal causes of authority weakening and also focus on possible impacts of teachers authority loss towards the s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::96a5c8420a508e38c2d27867cbaba32c
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-524982
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-524982
Publikováno v:
Oxford Review of Education, 2012 Aug 01. 38(4), 493-508.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1080/03054985.2012.716006
Autor:
Chiara Dalledonne Vandini, Davide Cino
Publikováno v:
Studi sulla Formazione, Vol 23, Iss 1 (2020)
In this paper we analyze the degree of participation, epistemic management, and authority performance during Parent-Teacher Conferences with non-native parents. Studies focusing on ethnic minority communities illustrate the dominance of the teacher
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/09e2e34f98df40c7a60cfe462517f90d
Autor:
Spady, William G.
Publikováno v:
Educational Researcher, 1973 Jan 01. 2(1), 4-10.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1174677
Autor:
Peters, R. S.
Publikováno v:
Comparative Education, 1966 Nov 01. 3(1), 1-12.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3098149
Autor:
Macleod, Gale
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 2016 Mar 01. 64(1), 126-129.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43896322