Zobrazeno 1 - 10
of 266
pro vyhledávání: '"authentic science"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
There are new demands on science education for students moving into uncertain futures, including engagement with scientific practices, and understanding of the nature of science and scientists’ work. Furthermore, there is increasing recognition of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1304a2ee1975457faf18771934c4dd64
Autor:
Hagar I. Labouta, Natasha A. Kenny, Patti Dyjur, Rui Li, Max Anikovskiy, Leslie F. Reid, David T. Cramb
Publikováno v:
Canadian Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 10, Iss 3, Pp 1-10 (2019)
This study investigates the intended, enacted, and perceived curriculum in an authentic research-based science program using curriculum mapping as a tool for analysis. The main research inquiry guiding this study is: How do the students’ perception
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ca657b1fdb943b4bfbe0738b28eb937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Baltic Science Education. 18(4):537-548
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=949403
Autor:
Melanie E. Peffer, Niloofar Ramezani
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-23 (2019)
Abstract Background Achieving science literacy requires learning disciplinary knowledge, science practices, and development of sophisticated epistemological beliefs about the nature of science and science knowledge. Although sophisticated epistemolog
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6c7f7eaf4374d51887abaec828d3c92
Autor:
BRODER, E. DALE, ANGELONI, LISA M., SIMMONS, STEPHANIE, WARREN, SARAH, KNUDSON, KAITLIN D., GHALAMBOR, CAMERON K.
Publikováno v:
The American Biology Teacher, 2018 Feb 01. 80(2), 116-123.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26411363
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.