Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"aurat march"'
Autor:
Zia, Afiya Shehrbano, author
Publikováno v:
The Other #MeToos, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197619872.003.0011
Autor:
Aneeqa Razzaq, Uzma Ashiq Khan
Publikováno v:
Pakistan Journal of Gender Studies, Vol 22, Iss 2, Pp 1-24 (2022)
Aurat March is held every year to highlight the issues of women. The present research was conducted to see how much women know about feminism along with Aurat March. A quantitative method with survey design was used for the present research and a sem
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1501362d0bc74b30ad06b8246c3105fd
Autor:
Syeda Mehmoona Khushbakht
Publikováno v:
Journal of Islamic Thought and Civilization, Vol 12, Iss 2 (2022)
The role and identity of Muslim women around the world is one of the crucial issues in the current era. Women rights’ activists and other contributors seek to highlight women issues through their work and marches. The present research explores that
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a664372344e64f4eb73f5a8ef8a1a9b0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bukhari, Syeda Allia
This thesis attempts to explore the coverage of the yearly women's march in Pakistan, better known as the Aurat March, in the local and Urdu media of the country. Aurat March is one of the most contested events in the South Asian country, creating po
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::b85f8036bd044a59edd47df244bfb2a1
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509447
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-509447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shomaila Sadaf, Marko Siitonen
Publikováno v:
Social Media + Society. 8:205630512210869
This study analyzes social media (YouTube) discourse related to Aurat March 2019, a women’s rights movement in Pakistan. Using a discourse analytical approach that draws on the premises of Positioning theory, the analysis reveals the following two
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.