Zobrazeno 1 - 10
of 5 955
pro vyhledávání: '"augmented reality in education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Paredes Agreda, Dora Margarita1 mparedesagreda@gmail.com, Mero Chávez, Johanna Lorena2 johi_joty13@hotmail.com, Vera Arias, Marjorie Juana3 mayuchs69@gmail.com, Barahona Intriago, Rubi Johanna4 rubibarahona_79@hotmail.com
Publikováno v:
Sinergia Académica. jul-sep2024, Vol. 7 Issue 3, p122-134. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Education is one of the many sectors in which augmented reality has been successfully implemented. To determine how Augmented Reality (AR) supports education, this bibliometric study analyzes 1734 articles extracted from the Scopus database between 2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/080157eab6af4292bd5ec1f8f8e7c9ed
Autor:
Pei-Ling Lai, Chih-Te Liu, Po-Sung Fu, Jen-Hao Chen, Ting-Hsun Lan, Jen-Chyan Wang, Chun-Cheng Hung
Publikováno v:
Journal of Dental Sciences, Vol 19, Iss , Pp S136-S142 (2024)
Background/purpose: SimEx-Plus (EPED. Inc) was already a mature augmented reality (AR) dental training simulator that allowed students to have a high quality dental education practice. Now the EPCAD software has been further developed into a comprehe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4b85e0539a634560af8e0a1c0c93503e
Publikováno v:
Research and Development in Education, Vol 4, Iss 1, Pp 320-336 (2024)
Limited students' critical thinking skills in learning can be strengthened by using augmented reality technology applications. The main objective of this research is to analyze the problem-based learning model with integrated augmented reality educat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/079084ea5243475787205b400b3d7e74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.