Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"audio-visual teaching"'
Autor:
Jeyanth S Rose, Sharmili Lalgudi, R Aarwin Joshua, Joshua Paul, M Aishwarya Susanne, Ashna C Phillips, Chriset Jeyaraj, Greeni Abraham, R Joshua, Samuel Vinay, Padma Paul, Anika Amritanand, Ambily Nadaraj
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 69, Iss 2, Pp 400-405 (2021)
Purpose: The aim of this study was to assess the impact of an audio visual (AV) teaching module on basic torchlight examination of the eye and direct ophthalmoscopy for undergraduate medical students. Methods: This observational longitudinal study wa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29a18e9756544e6a859e1327286eae83
Publikováno v:
Diversitate si Identitate Culturala in Europa, Vol 17, Iss 2, Pp 93-108 (2020)
History, as a school subject, contributes to the development of human, moral, civic and cultural values. It presents itself as a ‘crossroads subject’ and an important field of education, openness and development. The field investigation has revea
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7140a776bf34022b4cdeaf94e7e7062
Autor:
Miftahul Ulum, Rifa Mardhiyyah
Publikováno v:
At-Ta'dib, Vol 13, Iss 1, Pp 169-184 (2018)
Technological innovation has an important role in the learning process. People believe that audio-visual media will be able to motivate the students interested to attend classes with more enthusiastics. Learning situations with initially learning eff
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2c8be44b409a429ca8118c79cafe37fa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Laura Galazzi
Publikováno v:
Praxis & Saber, Vol 12, Iss 29, Pp 1-15 (2021)
Praxis & Saber, Volume: 12, Issue: 29, Pages: 109-95, Published: 16 OCT 2021
Praxis & Saber, Volume: 12, Issue: 29, Pages: 109-95, Published: 16 OCT 2021
espanolEn este articulo se considera al cine como una forma de pensamiento. Se exploran tres modalidades del pensar cinematografico basadas en clasificaciones teoricas generales surgidas en los estudios cinematograficos, con el proposito de desarroll
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Рданной ÑабоÑе ÑаÑÑмаÑÑиваÑÑÑÑ Ð¼ÐµÑодики обÑÑÐµÐ½Ð¸Ñ Ð°ÑдиÑÐ¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð½Ð° маÑÐ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9f8770ffea4bf0db000549af70395ec5
Autor:
M Aishwarya Susanne, R Joshua, Padma Paul, Greeni Abraham, Jeyanth Suresh Rose, Sharmili Lalgudi, Ashna C Phillips, Ambily Nadaraj, Anika Amritanand, Chriset Jeyaraj, R Aarwin Joshua, Samuel Vinay, Paul J
Publikováno v:
Indian Journal of Ophthalmology
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 69, Iss 2, Pp 400-405 (2021)
Indian Journal of Ophthalmology, Vol 69, Iss 2, Pp 400-405 (2021)
Purpose: The aim of this study was to assess the impact of an audio visual (AV) teaching module on basic torchlight examination of the eye and direct ophthalmoscopy for undergraduate medical students. Methods: This observational longitudinal study wa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Данная статья посвящена исследованию особенностей организации учебного процесса в предметной области «Английский язык» с привлечение
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6b94969ee5fbe400df4676b759cd65fe