Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"audience metrics"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ahva Laura, Ovaska Liisa
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 44, Iss 2, Pp 152-171 (2023)
Audience metrics in journalism can be seen as a disruptive innovation: a technological invention that boosts journalism but at the same time disturbs it. The use of metrics has therefore drawn journalists into a sensitive sense-making process: They d
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b2cefecb4ac49858b11316e4c6a6d42
Autor:
Claire Ruffio, Nicolas Hubé
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 3, Pp 78-88 (2022)
Based on a qualitative survey (comprised of interviews with 42 journalists) in French and German mainstream media (print and TV), this article aims to compare the effect of the digitalization process on editorial choices and journalistic roles concer
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3b632b3572944dfacec80013e2c727d
Autor:
Ruffio, Claire, Hubé, Nicolas
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 3, 78-88, Journalism, Activism, and Social Media: Exploring the Shifts in Journalistic Roles, Performance, and Interconnectedness
Based on a qualitative survey (comprised of interviews with 42 journalists) in French and German mainstream media (print and TV), this article aims to compare the effect of the digitalization process on editorial choices and journalistic roles concer
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/87848
Autor:
Nick Hagar, Nicholas Diakopoulos
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 7, Iss 1, Pp 117-127 (2019)
Audience analytics are an increasingly essential part of the modern newsroom as publishers seek to maximize the reach and commercial potential of their content. On top of a wealth of audience data collected, algorithmic approaches can then be applied
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2583b124fca44a6f90a75d3195139033
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hagar, Nick, Diakopoulos, Nicholas
Publikováno v:
Media and Communication, 7, 1, 117-127, Emerging Technologies in Journalism and Media: International Perspectives on Their Nature and Impact
Audience analytics are an increasingly essential part of the modern newsroom as publishers seek to maximize the reach and commercial potential of their content. On top of a wealth of audience data collected, algorithmic approaches can then be applied
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/61484
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.