Zobrazeno 1 - 10
of 108
pro vyhledávání: '"audience fragmentation"'
Autor:
Widholm Andreas, Ekman Mattias
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 45, Iss s1, Pp 1-14 (2024)
The digital transformations of contemporary media systems have had severe consequences for democracy and public debates. This introductory article addresses key challenges of what we refer to as varieties of “digital disintegration” within democr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/33e75ee912f04df7b21eeb7d33de5bb6
Autor:
Brentel, Inga
Publikováno v:
33
Fragmented, thus, widely scattered, non-overlapping media-consumption patterns often are seen as a logical consequence of increasing numbers in online offerings, specialization and personalization, undermining a media-mediated common ground sufficien
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/85950
Autor:
Dahlgren Peter M.
Publikováno v:
Nordicom Review, Vol 42, Iss 1, Pp 15-33 (2021)
The new high-choice media environment has raised concerns that users of social networking sites primarily select political information that supports their political opinions and avoid information that challenges them. This behaviour is reinforced by
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f18daec74c5a4ec0866d838ca5584e07
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dahlgren, Peter
Full analysis and supplementary material for the article Selective Exposure to Public Service News over Thirty Years: The Role of Ideological Leaning, Party Support, and Political Interest (https://doi.org/10.1177/1940161219836223) published in The I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b4a8c5a98a55ecb77f139727660759b2
Publikováno v:
CM Komunikacija i mediji / CM Communication and Media. 8(26):99-123
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=544590
Autor:
Vitković, Biljana
Publikováno v:
CM Komunikacija i mediji / CM Communication and Media. 8(28):89-110
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=544154
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mikkelsen Båge, Else
Public service broadcasting is a longstanding broadcasting institution in Sweden. Being the most consumed and highly trusted media broadcasting institution on the market, it suffers both challenges and acclaim. It has become a highly politized matter
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-477117