Zobrazeno 1 - 10
of 100
pro vyhledávání: '"attribution model"'
Publikováno v:
Data in Brief, Vol 53, Iss , Pp 110173- (2024)
The dataset contains ∼1.1 million records of total greenhouse gases directly emitted annually by economic sectors and households in the US from 2012-2020. Data are given for 16 unique greenhouse gases by 118 aggregate sectors for each state, and as
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6dedb7d1344f4199ac952663a449cb09
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
e-Archivo: Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
Universidad Carlos III de Madrid (UC3M)
Electronics, Vol 9, Iss 1822, p 1822 (2020)
Electronics
Volume 9
Issue 11
e-Archivo. Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
instname
Universidad Carlos III de Madrid (UC3M)
Electronics, Vol 9, Iss 1822, p 1822 (2020)
Electronics
Volume 9
Issue 11
e-Archivo. Repositorio Institucional de la Universidad Carlos III de Madrid
instname
Digital marketing is a profitable business generating annual revenue over USD 200B and an inter-annual growth over 20%. The definition of efficient marketing investment strategies across different types of channels and campaigns is a key task in digi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::b25a27dd501a7a706c83709c72ac4f9a
http://hdl.handle.net/10016/33009
http://hdl.handle.net/10016/33009
Autor:
Dikshit, Anubhav
Market attribution is the problem of interpreting the influence of advertisements onthe user’s decision process. Market attribution is a hard problem, and it happens to be asignificant reason for Google’s revenue. There are broadly two types of a
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-165443
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] How much am I, the customer, currently worth to a company? The answer to this question is very important for the marketing team but difficult to obtain. In an omni-channel environment, the degree of complexity for answering this question has rea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::657330d7bd3ebc299aa0fbac83dfd62c
https://doi.org/10.1504/ijemr.2020.106432
https://doi.org/10.1504/ijemr.2020.106432
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.