Zobrazeno 1 - 10
of 2 732
pro vyhledávání: '"attribute learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yhdego, Tsegai O.1 (AUTHOR), Wang, Hui1 (AUTHOR) hwang10@fsu.edu, Yu, Zhibin1 (AUTHOR), Chi, Hongmei2 (AUTHOR)
Publikováno v:
IISE Transactions. Oct2024, Vol. 56 Issue 10, p1085-1098. 14p.
Autor:
Liang, Kongming, Wang, Xinran, Wang, Rui, Gao, Donghui, Jin, Ling, Liu, Weidong, Zhu, Xiatian, Ma, Zhanyu, Guo, Jun
Attribute labeling at large scale is typically incomplete and partial, posing significant challenges to model optimization. Existing attribute learning methods often treat the missing labels as negative or simply ignore them all during training, eith
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.07009
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Ensuring logical consistency in predictions is a crucial yet overlooked aspect in multi-attribute classification. We explore the potential reasons for this oversight and introduce two pressing challenges to the field: 1) How can we ensure that a mode
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2311.11208
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Face attribute research has so far used only simple binary attributes for facial hair; e.g., beard / no beard. We have created a new, more descriptive facial hair annotation scheme and applied it to create a new facial hair attribute dataset, FH37K.
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2302.11102
Publikováno v:
International Journal of Information Security. Oct2023, Vol. 22 Issue 5, p1207-1217. 11p.
Objects are usually associated with multiple attributes, and these attributes often exhibit high correlations. Modeling complex relationships between attributes poses a great challenge for multi-attribute learning. This paper proposes a simple yet ge
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.08677
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.