Zobrazeno 1 - 10
of 1 323
pro vyhledávání: '"attitudes toward inclusive education"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
IntroductionThe increased diversity of students (e.g., students with special educational needs) has presented teachers with unprecedented challenges. Teachers’ attitudes toward inclusive education play a crucial role in teachers’ organizational w
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2553180ec4134d04a641b3093ec9eb1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ding JL; School of Humanities and Teacher Education, Wuyi University, Wuyishan, China., Hong YJ; School of Nursing, Fujian Medical University, Qishan Campus, Minhou County, Fuzhou City, 350108, Fujian Province, China. yjhong_zp@126.com.
Publikováno v:
BMC psychology [BMC Psychol] 2024 Dec 18; Vol. 12 (1), pp. 753. Date of Electronic Publication: 2024 Dec 18.
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity March 2024 51
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mubarak S. Aldosari
Publikováno v:
BMC Psychology, Vol 12, Iss 1, Pp 1-12 (2024)
Abstract Background Inclusive education is critical for the successful integration of students with disabilities into general education schools, and principals’ attitudes play a crucial role in this process. Despite the recognized significance of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/685bbdb27a5742e582246ac01f802316