Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"attitude toward influencer"'
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 11, Iss 1 (2024)
Given the popularity of influencer marketing, this study aimed to determine the effectiveness of influencer authenticity in achieving intention to co-create brand value and purchase intention in Pakistan. Grounded in the Elaboration Likelihood Model,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3836ad3347d2419ea3c5de735f982f2d
Publikováno v:
Information, Vol 13, Iss 6, p 297 (2022)
Fashion influencers are a new phenomenon and profession to which many young individuals may currently aspire; such is its impact in the digital and online world. Hence, the article serves an upcoming group of fashion-influencers-to-be, as well as fir
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7b27d92c4a54001b2dbd36d675a8630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.