Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"ataman, y"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brizhatyi, A., Ataman, Y., Brizhataia, I., Korzh, V., Zharkova, A., Moiseenko, I., Ovechkin, D.
Publikováno v:
Georgian Medical News; 2020, Vol. 298 Issue 1, p123-128, 6p
Autor:
celebi, cr, BURGAZ, SEMA, TUNCER, ABDULLAH MURAT, bilir, n, ÇAKMAK DEMİRCİGİL, GONCA, serce, h, ALSHANA, USAMA, ataman, y, atabey, e, ERTAŞ, NUSRET, KADIOĞLU, ELA, Hisarlı, N, Aşık, E
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10046::8af1b5cc7a68560a1b1d85168b85a496
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/ebb4c5eb-e85e-4e9d-a871-9fd6c8904746/oai
https://avesis.gazi.edu.tr/publication/details/ebb4c5eb-e85e-4e9d-a871-9fd6c8904746/oai
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Köşkeroğlu-Büyükimdat, M., Albayrak, Duygu, Uğur-Erdoğmuş, F., Yıldırım, S., Eryol, G., Ataman, Y. E.
Publikováno v:
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
In this study, an explanatory mixed method design was employed to evaluate preservice information technology teachers’ Facebook usage and their perspectives about Facebook as a professional development tool. In quantitative phase, data were collect
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::6a9a6f3e44e8690259aac2c734a998da
https://hdl.handle.net/11693/54615
https://hdl.handle.net/11693/54615
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Georgian Medical News; 2015, Vol. 238 Issue 1, p46-49, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.