Zobrazeno 1 - 10
of 1 010
pro vyhledávání: '"assignment by the customer"'
Publikováno v:
Revista de Métodos Cuantitativos para la Economía y la Empresa, Vol 4, Iss 1, Pp 75-97 (2007)
El valor del consumidor ha sido un concepto muy estudiado desde hace tiempo por investigadores en las áreas de marketing. La mayoría de estas investigaciones están basadas en supuestos deterministas o aleatorios, al medir magnitudes o eventos que
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2e894778de56460f926bd6156de30cb6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشنامه حقوق اسلامی, Vol 23, Iss 1, Pp 1-26 (2022)
In this article, the effects of the “Void" of the contract as the origin of debt upon assignment contract have been analyzed in view of the Article 733 civil code. Does the assignment contract become void when a contract related to the origin of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/00474fa055ff44ac897527a8ba266974
Publikováno v:
Revista de Métodos Cuantitativos para la Economía y la Empresa, Vol 4, Iss 1, Pp 75-97 (2007)
El valor del consumidor ha sido un concepto muy estudiado desde hace tiempo por investigadores en las áreas de marketing. La mayoría de estas investigaciones están basadas en supuestos deterministas o aleatorios, al medir magnitudes o eventos que
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
پژوهشنامه حقوق اسلامی, Vol 22, Iss 1, Pp 1-28 (2021)
In this article, the effects of the "dissolution" of the contract as the origin of debt upon assignment contract have been analyzed with the aim of removing ambiguity from Article 733 civil code, emphasizing on Islamic jurisprudence. The main questio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7d6a4dfd897a4faca3c30a782bb0f438
Autor:
Chih-Ping Chiang
Publikováno v:
2006 IEEE International Conference on Service Operations and Logistics, and Informatics.
A variant VRP problem is introduced by considering available multi-period customer demand and split delivery, where the split delivery strategy is used to cope the periodic fluctuation of customer demand, that the demand exceeded the vehicle capacity
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian Rongqing Han brianhan@illinois.edu, Tianshu Sun tianshusun@ckgsb.edu.cn, Leon Yang Chu yzhu@ckgsb.edu.cn, Lixia Wu wallace.wulx@cainiao.com
Publikováno v:
MIS Quarterly. Sep2024, Vol. 48 Issue 3, p1157-1192. 36p. 1 Color Photograph, 2 Diagrams, 19 Charts, 4 Graphs.