Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"assessment validity"'
Autor:
Alireza Ahmadi
Publikováno v:
Language Testing in Asia, Vol 14, Iss 1, Pp 1-17 (2024)
Abstract The shift of focus from a cognitive to social view has drawn the attention of second language assessment researchers to delve into interactional competence as an intriguing topic in paired oral tests. To fill the gap on how interactional pat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dc47b3e3b250405ba58112feaa20c582
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
I. . Zelenev, S. . Tumanov
Publikováno v:
Высшее образование в России, Vol 0, Iss 11, Pp 99-105 (2022)
The empirical basis of the paper is formed by the findings of the survey of the students ofone of the departments of Moscow State University conducted by the Institute for Complex Research in Education of the Lomonosov Moscow State University. Studen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6418c1769aaa4e5a9198573a1caf68ee
Autor:
Dana Rad, Adela Redeș, Alina Roman, Anca Egerău, Raul Lile, Edgar Demeter, Tiberiu Dughi, Sonia Ignat, Evelina Balaș, Roxana Maier, Csaba Kiss, Vasile Mărineanu, Mușata Bocoș, Graziella Corina Bâtcă-Dumitru, Lavinia Denisia Cuc, Gabriela Vancu, Gavril Rad, Roxana Chiș
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2023)
Predicting preschool teachers’ intention to adopt qualitative and inclusive early childhood intentional behaviors represents an important research field. The objective of this research is first to develop and validate a scale to assess the integrat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dcb4ed04f97d45bd99a46649d0766fa6
Publikováno v:
Education Inquiry, Vol 0, Iss 0, Pp 1-17 (2021)
Despite the expanding literature in the last three decades on modes of implementation and the various forms of formal and informal assessments, there is limited evidence of academics’ knowledge and understanding of continuous assessment practice. U
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1617ce0be23849eba88ba7d4e20925ce
Autor:
Umma Farida
Publikováno v:
Jurnal Studi Ilmu-ilmu Al-Qur'an dan Hadis, Vol 21, Iss 2, Pp 411-430 (2020)
This article aims to describe Muḥammad Naṣr al-Dîn al-Albânî as one of the contemporary scholars who have devoted his efforts in the field of Hadith Science. He believes that the ability to determine the truth or falsity of a hadith not only l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3462fb3d8b704b3b9dda6c538922a2cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Maria Renza Guelfi, Andreas Robert Formiconi, Marta Vannucci, Lorenzo Tofani, Jonida Shtylla, Marco Masoni
Publikováno v:
Je-LKS: Journal of E-Learning and Knowledge Society, Vol 17, Iss 2 (2021)
Peer review can be used as a teaching methodology to improve students’ learning and critical thinking. However teachers have many concerns about the reliability and validity of students’ grading. The paper describes the application of peer rev
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db4bb05e3e75409c9c4c8d96d81cbd8f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.