Zobrazeno 1 - 10
of 2 529
pro vyhledávání: '"assessment of the learning process"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Transplantation Proceedings September 2018 50(7):1985-1991
Autor:
Sánchez, Luis E., Mitchell, Ross
Publikováno v:
In Environmental Impact Assessment Review January 2017 62:195-204
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 25 July 2015 197:680-685
Autor:
Rachid EL YAZIDI
Publikováno v:
Asian Journal of Education and Training. 9:23-32
This qualitative study investigates the impact of formative assessment practices on English language teaching and learning outcomes in Morocco. Classroom observations with English language teachers and students were conducted to examine the use and e
Publikováno v:
Journal of Education and Educational Development, Vol 3, Iss 2, Pp 203-221 (2016)
This research study critically analyzes the scope and contribution of Bloom’s Taxonomy in both assessment and teaching-learning process. Bloom’s Taxonomy consists of six stages, namely;remembering, understanding, applying, analyzing, evaluating a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/51360c26fe6540eaa6d9e8e652135f5d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SHS Web of Conferences, Vol 64, p 02013 (2019)
This paper presents the advancements of an applied methodology developed by the authors, namely an architect and two environmental psychologists, based on Virtual Reality coupled with psychological surveys − developed ad hoc by the authors − for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94d8dbc15d094ecfacf51433f47ead2c